¿Alguno conoce alguna mina abandonada?. https://translate.google.es/transla...meter-bikepark-unter-tage/&edit-text=&act=url
Bonito reportaje en Pinkbike del 175 cumpleaños de Orbea, un orgullo para todos los españoles. http://www.pinkbike.com/news/inside-orbea-175-years-of-manufacturing-heritage-2015.html
pues cua ndo quieras jaja yo ando liadillo, solo los domingos libre pero ya queda poco para la quedada de los castrobike, el 10 de mayo haber si te animas a venir con tu peña, y de semana le das un toque a Roque jajaja
Bueno rapaces definitivamente vendo q nos justa moito o de baixar vai a ver q poñer unha cuota e comprar una retroescavadora pa facer un circuito como os q roque e ostionbiker nos poñen os dentes larjos con estes videos q a fouciño e sacho tardase moito
Sin problema lechugo, cuando quieras salir lo pones un día antes y si puedo te enseño lo que tenemos por aquí. Estoy cansado de salir solo entre semana .
Ok Roque, cuando vuelva a currar por allí lo comento por aquí. Si no nos conoceremos en el castrobikes, jejejeje
Boas noites rapaces supoño q o pasariades pipa no aloia a ruta de noya estuvo moi ben este ano curraronse as baixadas e desmo un paseo pola beira da ria moi chulo para cando a pedra da cruz?q xa estou impaciente
Ketal Petouto,o aloia impresionante por moito ke conte non e como disfrutalo. Da ruta da pedra da cruz aki está o cartel
Gracias adonis ahi estarei si nada mo impide o ano pasado paseino pipa nas trialeras espero q este ano volvades a repetilas ou q as melloredes jeje si necesitades axuda pa facer aljunha contade conmijo jeje
Nos solo participamos nas dúas primeiras tanto como clu como no desarrollo da ruta,o ano pasado fomos solo para axudar a organización da ruta a estar nos camiños,cruces,trialeras,asistencia mecánica.etc..como amigos ósea,(a votar unha man). E este ano non sei os ke asistirán xa ke temos ese día a ruta de Corrubedo ke fai o noso compañeiro Rubén alias(arrancapinos) e xa fai tempo ke a ten programada. Resumindo ke a mayor parte dos Pc Umias vamos a corrubedo a ruta e a papar.
Bueno entonces aconsejame cual de las dos es mas apetecible acuerdate q me gusta bajar y busco buenas trialeras la de caldas si la hacen igual q el año pasado me molaria lo pase muy la verdad y ademas hice gran parte de la ruta con arturo lo cual me ayudo a tener una idea de lo q me encontraba a la de corrubedo nunca fui aunque me hablaron muy bien de ella y si me puedes dar informacion de como es pues asi decidiria gracias