A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Tema en 'Galicia' iniciado por Zagato, 4 Ene 2008.

  1. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    No la hemos marcado completa. Marcaremos lo que nos queda entre esta semana y el sábado. Si tienes GPS te puedo pasar un track aproximado.

    Salimos del pabellón Vista Alegre y por la vía de servicio de la variante en dirección Foz, hasta llegar a un camino a la derecha bastante empinado siguiendo la vía de servicio aproximadamente un km.

    Luego tienes bastante marcado hasta el alto de Monte Castelo. Yo saldré esta semana por las tardes, si quieres quedamos.

    Un saludo
     
  2. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Hoxe chegamos a un dos puntos máis altos da zona, A Cruz do Pau da Vella. A ruta en si é dura, porque hai moito desnivel. (de 0 a 719 metros). Pero pasámolo ben.

    A xente estaba un pouco picada :laserkill polo comentario que fixen a semana pasada no foro decindo que algún dos que metían a bici no río xa naceran en tempos de Franco:burladia: . Pero bueno, ben podo con esas críticas, e reitero, que como dice miña avoa, si non vos veu ahora o sentido, xa non vos vén:malaleche .

    O peor da ruta foi que cando cheguéi á casa me din conta que perdera as chaves. A ver si me aparecen, porque creo que non as perdín no monte.

    Vou poñer unhas fotos, o track, e o de sempre máis ou menos. Costounos bastante atopar o monumento "mega"lítico, porque era un pouco máis minilítico do que nós pensábamos. De propina chegamos ó vértice xeodésico que ainda estaba máis alto que o propio Pau da Vella.

    Saiu un IBP bastante baixo porque subimos todo dunha vez, como se ve no perfil.
     

    Adjuntos:

  3. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    O track
     

    Adjuntos:

  4. pulpeiro

    pulpeiro Miembro activo

    Registrado:
    13 Jun 2006
    Mensajes:
    504
    Me Gusta recibidos:
    25
    Te agradezco los detalles, yo esta semana solo salgo por las mañanas, así que va ser imposible quedar, de todas formas me puedes decir como esta marcada y cuanto?, más o menos. Tenía pensado ir mañana pero bueno lo dejaré para el viernes, que me imagino que la tendreis lista. Hay lugar a perderse o son caminos o pistas visibles?. Un saludo y gracias.
     
  5. MANEL

    MANEL C.C.FERROL

    Registrado:
    17 Dic 2004
    Mensajes:
    1.467
    Me Gusta recibidos:
    15
    Ubicación:
    Por los MONTES o la RIA de FERROL
    Hola:

    Vosotros que estais cerca ,conoceis alguna ruta por la zona de la playa de Esteiro, O Barqueiro, Estaca de Bares; bueno algo por esa zona ,pues he ido muchas veces a la playa de Esteiro y es una zona que me gusta mucho, para hacer una KDDA y luego quedarse a comer por la zona

    Un Saludo
     
  6. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Lo único que tengo, y tengo pendiente hacer en breve, es una ruta por las ribeiras do Sor que aparentemente está bien. Si al final la haces no dudes en hacer llamamiento y seguro que alguno de nosotros iremos.

    Está pillado de una ruta que hay colgada en wikiloc, pero no tiene ni altimetrías ni nada, la he corregido un poco para hacerla más visible.

    También puedes acercarte a Viveiro o Burela, que ahí ya tenemos rutas muy buenas y bien conocidas. Un saludo
     

    Adjuntos:

  7. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Está marcada con cintas de colores y flechas, son pistas bastante visibles menos un poco al principio que es oscuro. Si vas mañana lo que son las principales subidas las tienes ya marcadas. Te voy a hacer un pantallazo de la primera parte con Google Earth que es la que es un poco complicada.
     

    Adjuntos:

  8. galleguito

    galleguito GALICIA

    Registrado:
    7 Ago 2007
    Mensajes:
    368
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    galicia, lugo, viveiro
    ai que medo me poñedes no corpiño.....maita dureza?¿?¿?¿eu irei a de viveiro o 1 de marzo seguro.....xd vivo aki....e a de burela o saqbado decidimolo
     
  9. Maismar

    Maismar PiratA, algo PoetA.

    Registrado:
    6 Sep 2007
    Mensajes:
    3.704
    Me Gusta recibidos:
    94
    Ubicación:
    Lugo y Ribadeo

    Muy bueno!!

    Da gusto ver caras conocidas, compañeiros de roteiros.

    Sau2
     
  10. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Como xa estades puntualmente informados, Xa sabedes que o día Día 3 de Febreiro (ESTE DOMINGO) temos a Marcha aquí en Burela.


    Marcha BTT Burela

    O día 17 de FEBREIRO temos a de Foz.

    Marcha BTT Bispo Santo Foz

    Preséntovos o PREVIO :vino da Marcha BTT organizada pora Peña Ciclista Lar de Viveiro. De momento só teño esto que xa é bastante, en breve abriremos un post dedicado a esta marcha si alguén nos dá máis informacion.

    Un saúdo.
     

    Adjuntos:

  11. breop

    breop Ciudadano del mundo

    Registrado:
    23 Nov 2007
    Mensajes:
    421
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Lugo y A Coruña
    Zagato esas marchas (Burela y Bispo Santo) son en Febrero no Marzo, me imagino que te despistaste.
    Que la Peña no se equivoque!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  12. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Ando tonto de todo. Moitas gracias
     
  13. Maismar

    Maismar PiratA, algo PoetA.

    Registrado:
    6 Sep 2007
    Mensajes:
    3.704
    Me Gusta recibidos:
    94
    Ubicación:
    Lugo y Ribadeo
    Tampouco podeis entrar en este foro?

    Desde a última modificación, entrar e algo deseparante.

    Saludos e a ver se poñedes unhas foticos da Marcha para os que non puidemos ir.

    Saludos.
     
  14. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    A cousa parece que vai mellorando e o foro funciona un pouco mellor. Fotos de momento teño poucas, as que hai colgueinas aquí:

    http://www.foromtb.com/showthread.php?t=265150&page=2

    En breve supoño que me pasarán bastantes máis, una polo menos por cada participante. Un saúdo e a ver cando te volves a pasar por aquí:

    Vémonos en Foz.
     
  15. Cibrao

    Cibrao Miembro Reconocido

    Registrado:
    22 Oct 2005
    Mensajes:
    3.146
    Me Gusta recibidos:
    163
    Ubicación:
    A Coruña
    A los que tengais problemas de conexion al foro...id a Problemas y Sugerencias...alli esta la solucion....Llevaba una semana sin poder entrar (o solo en algunos momentos) y ahora ya perfecto...y es una chorrada:

    http://www.foromtb.com/showthread.php?t=267500
     
  16. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Hola CIBRAO. A ver cuando vienes por aquí a alguna marcha, supongo que te acercarás a alguna de las de Viveiro?.

    RUTA DE SANTA EUFEMIA

    Hoxe saín eu só coa intención de buscar unha alternativa á subida de asfalto que tíñamos na Ruta de Santa Eufemia dende a Capela ata a pista ancha de terra que chega á Tella, e atopei unha pista bastante chula coa que apenas se pisan 20 ou 30 metros de asfalto.

    Logo, na parte de rúa, dende a baixada das pedras (Por certo, hoxe estaba unha gozada, parecía que se baixaba polo curso dun río) busquei outro camiño que nos levara ás inmediación do encoro de rúa, e tamén o atopéi, un camiño impresionante co que vades quedar encantados.

    Saquéi dúas fotos co móvil que non levéi cámara.
     

    Adjuntos:

  17. Cibrao

    Cibrao Miembro Reconocido

    Registrado:
    22 Oct 2005
    Mensajes:
    3.146
    Me Gusta recibidos:
    163
    Ubicación:
    A Coruña
    Que tal Zagato?

    Pues la verdad es que ahora me dedico a andar por la Zapateira, por Arteixo, Monte Xalo,....y todo eso...

    Me gustaria ir por la Mariña a alguna marcha. A lo mejor me apunto a la de Viveiro (si no llueve), con mis ex-colegas de la Peña Lar....aunque me estais asustando con que va a ser muy dura...Si voy, llevo al crio para que se curta,...y no quiero que se me hunda (o hundirme yo).

    Por cierto, buena iniciativa la de este hilo de la Mariña...lo sigo mucho y me voy enterando de las noticias....Claro que hay algun forero vivariense que no acabo de saber quien es.

    Un saludo y a ver si nos vemos por esas pistas....
     
  18. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    A lo mejor es más mito que verdad, pero la gente está diciendo que la ruta va a ser muy dura. Espero verte por allí, yo seguro que no me la pierdo. :rocker
     
  19. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Hoxe de novo estiven pateando Rúa... Hoxe non me saiu moi ben a cousa, encontrei camiños chulos pero acababan en monte cerrado.
    Encima como facía calor fun de corto e trouxen as pernas eslagañadas total. E para colmo... retorcín o desviador traseiro. Unha tarde completa, vamos :crybaby
     

    Adjuntos:

  20. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Por fin todas as fotos da marcha de Burela.

    POR FIN TODAS AS FOTOS

    O sábado sairemos ás 9:30 dende o pabellón de Marzán en Foz para facer un recoñecemento da próxima marcha. Un saúdo!!
     

Compartir esta página