Avuí m'ha trobat amb una excavadora en la baixada de la cantera del Pla del Barber. He preguntat als operaris i m'han confirmat que van a ficar mallaço i cimentar tota la pista que encara no estaba cimentada fins al desvío cap a la Font del barber. O siga, que s'acabat la pujada técnica i dura, o la baixada técnica i rápida. Per cert, no m'han descartat la possibilitat de que s'asfalte després. Van a acabar amb totes les poquetes pistes que ens queden. Ja ha passat amb el "martirio chino" de L'Alcúdia i ara ens toca més a prop. Tot per "facilitat el acceso de los vehiculos en caso de incendio".
Pos si J.l. aixi es,jo tambe me vaij quedar flipat cuant el disapte vaig vore almaquinot aquell fent pols la cantera,ixa que tantes vegades avem baixat i putjat,cada vegada esan acabant el les zones de btt i lo pitxor de tot es que no podem fer res.
Home.... des d'un punt de vista objectiu l'administració té la raó, es possible que estiguera tan mal que no es pogués accedir ràpidament en cas d'incendi. A La Safor ja vam patir una d'aquestes coses a una pista, però no la van cimentar, sols aplanar (la pista estava prou desgastada). Em sap molt mal per vosaltres...... però crec que en aquestos casos no es pot fer res. Ja esteu mirant pistes alternatives per a substituir-la? Salutacions
Doy fe, ayer domingo pase por alli y ya han preparado para cimentar la subida por Tavernes. No hi ha dret.